sunshinetrip

Osszefuggestelen materialista gondolatok a hedonizmus kozep-europai fovarosabol Filmszeru esemenyek lancolata silany minosegu irasba foglalva, napi bontasban. Neha tobbnapiban. Neha meg sehogy. Napi zene ha van kedvem. Ugyse irok, ha tortenik valami, csak ha nem.

daymuzzak

2010.02.09. 16:12 sunshinetrip

?

hat asszem nem lesz meg az interju, sebaj, lesz masik.

viszont nap napot kovet es folyton azt erzem, hogy nincs ertelme a dolgoknak. azt hittem, hogy a nokben ertelmet keresni jo, az majd kivisz a godorbol. volt no, ertelmes, szep, nyenye, megis kurvara ugyanolyan maradt minden mint eddig. es most, ugy hogy heteket toltottem el azzal, hogy folyamatosan takaritottam, hivtam a szereloket, port toroltem, ablakot mostam, felmostam, porszivoztam es toltam a butorapolokat, olyannyira hogy mostanra a lakas talan meg sosem volt ilyen szep, de egyszeruen nem latom mogotte az ertelmet. hazamegyek es ugyanaz a program, mindig kurvara minden ugyanolyan, mindig ugyanarra vagyom, es szanalmas az egesz. pedig masok meg mondjak h lofaszt, te ertel el a a legtobbet kozulunk nye nye nye, pedig kurvara nem, en elertem valamit, mert dolgoztam erte, de nem talalok benne semmit ami elore vinne, semmit, ami komoly cel lehetne, semmit ami miatt erdemes lenne.

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://sunshinetrip.blog.hu/api/trackback/id/tr771743002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása