sunshinetrip

Osszefuggestelen materialista gondolatok a hedonizmus kozep-europai fovarosabol Filmszeru esemenyek lancolata silany minosegu irasba foglalva, napi bontasban. Neha tobbnapiban. Neha meg sehogy. Napi zene ha van kedvem. Ugyse irok, ha tortenik valami, csak ha nem.

daymuzzak

2010.12.02. 11:33 sunshinetrip

connecting people

Tags: people daymuzzak connecting

hiszek az emberek kozti spiritualis kapcsolatban. muszaj hogy legyen valami benne.

ket jo pelda:

az elso szerelmem. igazi nagy langolas volt, mindennel ami kell, vegul en rontottam el. miutan szetmentunk ket evig nem is lattam, aztan talalkoztunk, a hely es ido mind1, ahogy meglattuk egymast, 5 perc se telt el es minden ugyanolyan volt. arra a ket orara, de megis ugyanolyan.

az elso igazan hosszu kapcsolat es hasonloan nagy szerelem, felszavakbol is ertjuk egymast. azota is, pedig mar masfel ev eltelt.

Viharos az eletem de valahogy mindig visszaterek valahogy oda ahol, amikor es akivel boldog voltam.

Szep dolog ez sztem.

Daymuzzak:

Basti Grub - Lina ;)

https://www.youtube.com/watch?v=V5bwzW7EXEI

 

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://sunshinetrip.blog.hu/api/trackback/id/tr22488030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása