sunshinetrip

Osszefuggestelen materialista gondolatok a hedonizmus kozep-europai fovarosabol Filmszeru esemenyek lancolata silany minosegu irasba foglalva, napi bontasban. Neha tobbnapiban. Neha meg sehogy. Napi zene ha van kedvem. Ugyse irok, ha tortenik valami, csak ha nem.

daymuzzak

2009.02.10. 15:46 sunshinetrip

daymuzzak

Tags: ganxsta daymuzzak

Ganxsta es a Kartel/Jegre Teszlek/Fekete lo

Zolee:
Nem az árnyék vagyok itt a szürke házfalon,
A sötétben, lent a sötét oldalon
Állok, nem háttal állok,
De a kibaszott lére kurvára várok.
Kerülj el haver, mert szétbaszom a fejedet,
Kié az utca, és kié itt a terület?!
Nem vagy se testvér, és nem vagy nekem rokon
Senkise a tökeit vakarja a soron.
Soron kívül majd megkapom a csajodat,
És nézheted, ahogy leszopja a faszomat
Mert nem volt még ilyen jó kurva,
Holnaptól csak egy ugyanolyan kurva.
Az anyádra ütött és ütött az óra,
De ne tegyél soha a fekete lóra!

Lóry:
Ide születtem haver, nem a jászolba
A disznó alatt a teleszart korpa
A torta, a névnapodra,
Nekem három pina kever majd az arcomba.
Legjobban teszed ha elhozod a csajodat,
Ha buzi vagy neked is megbasszák a lukadat.
Hogy ne felejtsd el hogy kié az utca,
Lent a kurva téren tudod pörög a kocka.
Ha emeled a tétet és nem adod a szépet,
A sarkon kicsipkézik a képed.
A pénz beszél, hallgass a szóra,
De ne tegyél soha a fekete lóra.

Refrén:
A pénz beszél, hallgass a szóra
És ne tegyél soha a fekete lóra!

Zolee:
Nem az árnyék vagyok itt a kibaszott házfalon,
És nem is az utolsó utca az asztalon.
Te vagy az áldozat, az aki elrohad,
Én meg a tettes, aki rád nem fogad.
A sok kibaszott ribanc elveszi az eszedet,
És úgy mész haver előre mint az eszement,
De tudod, hogy én vagyok a fekete ló,
És a kibaszott pénz, meg a fehér hó.
Jobb ha megtanulod, én vagyok a törvény,
Különben könnyen elragad az örvény.
Elveszted, a pénzed, kocsid, csajodat,
És mindenki leszarja a kibaszott bajodat.

Lóry:
Ez nem a rózsadomb, nem neked való
Mindenedet elviszi a fekete ló.
Haver, a csajodnak öregem jó nagyot bever,
Húzd el a csíkot, mert itt bárki lever.
Én mondtam neked, hogy hallgass a szóra,
És ne tegyél soha a fekete lóra.

 

Jo persze szar, otvar fos, ehe ehe, megis sokan ezen nottek fel. irj jobbat...

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://sunshinetrip.blog.hu/api/trackback/id/tr52934858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása