sunshinetrip

Osszefuggestelen materialista gondolatok a hedonizmus kozep-europai fovarosabol Filmszeru esemenyek lancolata silany minosegu irasba foglalva, napi bontasban. Neha tobbnapiban. Neha meg sehogy. Napi zene ha van kedvem. Ugyse irok, ha tortenik valami, csak ha nem.

daymuzzak

2009.01.01. 19:32 sunshinetrip

first impressions

Tags: melo morcheeba daymuzzak

Az elobb megtalaltam egy regi Uncut remixet az Otherwise-bol, Morcheeba ugye. Meg back in 2002 nagyon rajta voltunk ezen, dobbenetesen eros ma is. Valahogy az egesz 5-6 evvel ezelotti hangulat cakkundpakk benne van ebben az egy zeneben. Kene egy idogep.

Meloval telt a szilveszter, eloszor rovid palyafutasom alatt. Ahhoz kepest, hogy en voltam a primary escalation point es a manager on duty valamint a teljes masodik es harmadik szint, kb fel orat dolgoztam. 70 ropper 1 ejjelert, mondanam hogy a hulyenek is megeri, de en csak kivancsi voltam, hogy mennyire leszek ma depressziv, egyedul ugye, meg hideg is van etc de annyira nem gaz. Mondjuk elkezdtem blogot irni...

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://sunshinetrip.blog.hu/api/trackback/id/tr49852057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása